15/5/13

ΜΙΑ ΒΡΕΤΑΝΙΔΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΟΡΙΑ...

ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΗΛ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ


Γειά σας... κάτι που μπορεί να σας ενδιαφέρει:
Εδώ και ένα χρόνο προσπαθώ να υποβάλω την αίτησή μου στην Εφορία και τα δικαιολογητικά μου στη Εφορία Κατοίκων Εξωτερικού, για την διπλή φορολογία μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου.
 Δεν υπήρχε ουτε fax, ηλεκτρονικό ταχυδρομειο, τα τηλέφωνα δε τα σηκώνανε ποτέ, μέχρι και στο Υπουργείο Εξωτερικών έστειλα email για πληροφορίες.
Εδώ και ένα μήνα προσπαθώ αυτοπροσώπως να βγάλω άκρη στην Εφορία ΚΓ  Ευελπίδων 47 και Λευκάδας, όπως και στην Εφορία Κατοίκων Εξωτερικού όπου η συμπεριφορά όλων των...
υπαλλήλων της εφορίας και της διοίκησης ήταν αδικαιολόγητη.
Δεν υπήρχε γραφείο πληροφοριών να σου πούνε που θα πάρεις τα καινούργια δικαιολογητικά. Ανέβηκα πάνω από 30 φορές 6 ορόφους, μέχρι που τελικά κάποιος μου εξήγησε να πάω σε ένα γραφείο για να ρωτήσω για μια φόρμα (M7 κτλ) για να συμπληρωθει.
Στον υπάλληλο που πήγα ζήτησα για την φόρμα  EM1 αντι MI1 και η απάντηση ήταν ‘ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΦΥΓΕΤΕ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΗΣΑΣΤΕ’. Ανατολικά έδειξε, ‘ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΨΑΧΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ’.
Αφού έψαξα για τις φόρμες σε Ανατολή και Δύση, μετά από μία ώρα τα κατάφερα και βρήκα τα δικαιολογητικά, και άλλη μία ώρα ανεβοκατεβαίνωντας ορόφους, με στείλανε στην προισταμένη η οποία έτρωγε στο γραφείο. Περίμενα να τελειώσει το γεύμα της και όταν μπήκα στο γραφείο , μου λέει ‘ΑΦΗΣΤΕ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΣΚΛΑΒΟΥΣ’.
Αφού της ευχήθηκα ‘Καλή Λευτερια’ και μάλλον με συμπάθησε, έδειξε πρόθυμη να    με βοηθήσει, και μου είπε να επιστρέψω μετά τις γιορτές του Πάσχα.
Αφού επέστρεψα μετά τις γιορτές, δυστυχώς η προισταμένη είχε άδεια και μετα, το γνωστο ανεβοκατεβασμα  ορόφων με στείλανε σε άλλη υπάλληλο να μου πει ότι κακώς ήμουνα εδώ και να πάω στην  Εφορία Κατοίκων Εξωτερικού να μου σφραγίσουνε την παλιά φόρμα.
Ευτυχώς εκεί δεν είχε πολλούς ορόφους.
Βρίσκω μία υπάλληλο, μου σφραγίζει την αίτηση και μου λέει ‘εντάξει, περάστε και από το διευθυντή’. Πέρασα και από τον διυθυντή όπου μου επιβεβαίψσε ότι όλα είναι ok, και να περάσω από ένα άλλο γραφείο για να σταλεί η αίτηση.
Περνώντας και από εκεί, μου είπαν ότι ΟΛΑ  είναι λάθος, ότι δεν έπρεπε να μου σφραγίσει η υπάλληλος την αίτηση, και ότι θα πρέπει να πάω πίσω, να μου την ξεσφραγίσει!
Αφού ξεσφραγιστηκε με Τypex και αφού ένας υπάλληλος έκανε ρεζίλι την άλλη υπάλληλο λέγοντας ‘ λάθος τα έκανες όλα’, τον ρωτάω, ‘που να πάω τώρα’? 
 Μου είπε οτι θα πρέπει να πάω πίσω στην Εφορία ΚΓ   και ότι κακώς με είχαν στείλει εκεί εξ΄αρχης.  
 Του λέω ότι αυτό που γίνεται δεν είναι λογικό , σε καμία χώρα δε συμβαίνει κάτι τέτοιο, και ότι θα τους καταγγείλω με μήνυση.
Με ρωτάει από ποιά χώρα έρχομαι, του απαντώ από την Αγγλία και μου ρωτάει ... ‘και για στο μπλουζάκι που φοράς λεέι Ιταλία?’ !!!!
Του απαντώ ‘γιατι ο πατέρας μου έτρωγε πολλα΄μακαρόνια’. Έπειτα τον ρωτάω αν μπορώ τουλάχιστον να συμπληρώσω την αίτηση με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και σε αυτο μου απαντά ‘ χμ, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ, ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΑΛΙ, ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΡΟΓΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ EMAIL’.  
 Του απαντώ ότι όλα αυτά είνα παράλογα και ότι στην Αγγλία μου σφραγίσανε τις φόρμες σε λιγότερο από 10 λεπτά.
Η απαντησή του σε αυτό ήταν: ‘ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΩ ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ’
Και συνεχίζω, ‘εντάξει, θα πάω πίσω στην Αγγλία και δε θα κάνω καμία αίτηση, αλλα΄δε θα πληρώσω και τον φόρο στην Ελλάδα’.
 Μου απαντά ‘ ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΔΩ? Πάρε έναν πληρεξούσιο μαζί σου και κατέθεσε τα χαρτιά.
Επέστρεψα την επόμενη μέρα πάλι στην Εφορία ΚΓ  με τον αδερφό μου και με τις ταυτοτητές μας στην προισταμένη η οποία μας είπε ‘ΑΧ  ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ, ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ, 50 ΕΥΡΩ’.
Της λέμε ότι είμαστε εδώ με τον ίδιο τον αδερφό μου και ρωτάμε αν γίνεται στο ΚΕΠ γιατι δεν έχουμε 50 ευρώ, αλλά και για να μη ψαχνουμε και για συμβολαιογράφο. Μας διευκρίνησε ‘ ΟΧΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ’. Πήγα στο διευθυντή που εκείνη την ώρα διάβαζε εφημερίδα στο γραφείο του να του πω ότι θα κάνω μύνηση και μου λέει κλείνονταςε την εφημερίδα ‘ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ? ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΧΩ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ, ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ?’
Αφού εξήγησα τι έχει συμβεί, με καθησύχασε να μην πάρω τον δικηγόρο μου για μύνηση, ότι θα βοηθήσει χωρίς ‘μίζα’ και να περάσω από εκεί την επόμενη μέρα, πολύ πρωί.
Την επόμενη μέρα το πρωί, μου αναφέρει ‘ΚΑΝΕ ΜΗΝΥΣΗ, ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ’.
Mετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, θα αναγκαστώ να προσφύγω σε διεθνή Media, και διάφορους άλλους οργανισμούς, μήπως τελικά μεταφερθούν τα χαρτιά μου, εκεί που πρέπει.
K.S. 


Πηγή  epitropesdiodiastop.blogspot.gr

Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: