1/11/12

ΤΡΕΛΑΝΕ ΚΟΣΜΟ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΤΟΥ !!!

 Ο γνωστός δημοσιογράφος μέσα από την εκπομπή του στο Extra 3, έβγαλε τα άπλυτα της νιότης του και όχι μόνο στη φόρα και δε δίστασε να ...
μιλήσει ακόμη και για τις σημερινές του σεξουαλικές επιδόσεις και αποδόσεις!
Το πρώτο σοκ ήρθε με την αποκάλυψη ότι στα νεανικά του χρόνια κόλλησε από τα μπορντέλα βλεννόρροια!!! “Πρέπει να σας πω ότι στα νεανικά μου χρόνια έπαθα βλεννόρροια. Έπαθα βλεννόρροια από μπορντέλο ή από κάπου αλλού, πάντως την κόλλησα. Στο διάστημα, από όταν με θεράπευσε ο πατέρας μου μέχρι τα 42 δεν ξανάπαθα βλεννόρροια» δήλωσε χαρακτηριστικά, αλλά όπως αποκάλυψε στη συνέχεια, στην ηλικία εκείνη ήρθε και τον… βρήκε το σάκχαρο! «Βέβαια, ήμουν ένα παιδί με έντονη σεξουαλική δραστηριότητα και έντονη σεξουαλική ζωή, όχι μόνο στα μπορντέλα, αλλά γενικότερα» είπε λίγο παρακάτω.
Και το δεύτερο το σοκ(ι), που μένεις άφωνος και δεν μπορείς να βρεις μια λέξη να πεις είναι οι… σεξουαλικές επιδόσεις του. Ο Τράγκας σήμερα σεξουαλικά το πάει καλά. Δεν είναι βέβαια του… ύψους, αλλά δεν είναι και του… βάθους! “Σεξουαλικά πάω καλά. Εντάξει, δεν είμαι και στα πολύ πάνω μου ας πούμε, αλλά ούτε στα πολύ κάτω” δήλωσε χαρακτηριστικά.

womenonly

Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: