27/11/12

ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΜΗΝΥΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ (!!!)


Πρώην μυστικός αστυνομικός μήνυσε τη Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου διότι δεν τον προστάτεψε από το να ερωτευτεί μια από τιςακτιβίστριες περιβαλλοντικής
οργάνωσης στην οποία είχε διεισδύσει.
Ο Μαρκ Κέννεντυ, γνωστός στους ακτιβιστές ως Μαρκ Στόουν μέχρι το 2010 όταν και αποκαλύφθηκε η ταυτότητά του, απαιτεί αποζημίωση μεταξύ 50.000 και 100.000 λιρών γιαπροσωπική βλάβη και οικονομική ζημία εξαιτίας αστυνομικής “αμέλειας”.
“Εργαζόμουν ως μυστικός πράκτορας για οκτώ χρόνια από το 2003 ως το 2010” δήλωσε ο Κέννεντυ στον Guardian.
“Οι ανώτεροί μου γνώριζαν με ποια κοιμόμουν αλλά έκαναν τα στραβά μάτια επειδή τους προσέφερα πολύτιμες πληροφορίες. Δεν έκαναν τίποτα για να με εμποδίσουν να ερωτευτώ” λέει.
Μετά την αποκάλυψή του, ο Κέννεντυ διαγνώστηκε με μετατραυματικό στρες, ενώ η γυναίκα του Ήντελ έκανε αίτηση διαζυγίου ζητώντας αποζημίωση για “συναισθηματικό τραύμα”.
“Όταν η ταυτότητά μου αποκαλύφθηκε καταστράφηκε η ζωή μου. Έχασα τη δουλειά, τη φίλη μου και τη φήμη μου” λέει ο Κέννεντυ. “Άρχισα να βλάπτω τον εαυτό μου, πήγα σε ψυχίατρο που διέγνωσε μετατραυματικό στρες. Η ευθύνη για όλα αυτά ανήκει στους ανωτέρους μου που είχαν καθήκον να με προστατεύσουν”.
Ακόμα δέκα γυναίκες και ένας άντρας έχουν μηνύσει τη Μητροπολιτική Αστυνομία για συναισθηματικό τραύμα επειδή έκαναν σεξ με μυστικούς αστυνομικούς, τρεις εκ των οποίων είναι πρώην ερωμένες του Κέννεντυ.
Η μία είναι αυτή που ο πρώην μυστικός αστυνομικός ερωτεύτηκε.
econews

Δεν υπάρχουν σχόλια: