Ο υγροποιημένος αέρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο για αυτοκίνητο και ηλεκτρικούς σταθμούς.
Τη σχετική τεχνολογία σχεδίασαν Βρετανοί
επιστήμονες από το Ινστιτούτο μηχανικών (ImechE).
Το «νέο καύσιμο» μπορεί να συναγωνίζεται τους ηλεκτρικούς συσσωρευτές και το υδρογόνο, καθώς αποτελεί σταθερή αποθήκη ενέργειας.
Ο κοινός αέρας δεν περιέχει υδρατμούς και διοξείδιο του άνθρακα, συσσωρεύει την ενέργεια σε υγρή μορφή όταν παγώνει ως τους 190 βαθμούς Κελσίου.
Όταν ο υγρός αέρας θερμαίνεται υπό την επίδραση του περιβάλλοντος, μετατρέπεται απότομα σε αέριο.
Μάλιστα απελευθερώνει ενέργεια, η οποία προκαλώντας υψηλή ενέργεια, θέτει σε κίνηση εμβολοφόρους κινητήρες είτε τουρμπίνες ηλεκτρικών γεννητριών.
Στη βάση της νέας τεχνολογίας ήδη έχει δημιουργηθεί ένα πρότυπο αυτοκίνητο.
newsbomb
Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου
Τη σχετική τεχνολογία σχεδίασαν Βρετανοί
επιστήμονες από το Ινστιτούτο μηχανικών (ImechE).
Το «νέο καύσιμο» μπορεί να συναγωνίζεται τους ηλεκτρικούς συσσωρευτές και το υδρογόνο, καθώς αποτελεί σταθερή αποθήκη ενέργειας.
Ο κοινός αέρας δεν περιέχει υδρατμούς και διοξείδιο του άνθρακα, συσσωρεύει την ενέργεια σε υγρή μορφή όταν παγώνει ως τους 190 βαθμούς Κελσίου.
Όταν ο υγρός αέρας θερμαίνεται υπό την επίδραση του περιβάλλοντος, μετατρέπεται απότομα σε αέριο.
Μάλιστα απελευθερώνει ενέργεια, η οποία προκαλώντας υψηλή ενέργεια, θέτει σε κίνηση εμβολοφόρους κινητήρες είτε τουρμπίνες ηλεκτρικών γεννητριών.
Στη βάση της νέας τεχνολογίας ήδη έχει δημιουργηθεί ένα πρότυπο αυτοκίνητο.
newsbomb
Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου