Λάβαμε δυο e-mail ως απάντηση σ' αυτή την ανάρτησή μας " Ο ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟΥΣΗ ΠΟΥ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΕΚΠΤΩΤΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ;
ΒΟΥΛΗ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ
Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών &
Δικτύων
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης –ΠΑΣΟΚ
Θεσσαλονίκη, 11-04-2012
Αγαπητοί φίλοι,
Αντιλαμβάνομαι ότι κάνετε χιούμορ.
Είναι γνωστό
ότι ο προηγούμενος ανάδοχος του
έργου έχει κηρυχθεί έκπτωτος
από την Εγνατία Α.Ε που έχει και
την ευθύνη κατασκευής του έργου και μετά από νέο διαγωνισμό υπάρχει νέος
ανάδοχος.
Η νέα αυτή σύμβαση έχει ελεγχθεί από το
Ελεγκτικό Συνέδριο, έχει περάσει από την Αρμόδια Επιτροπή της Βουλής και τις επόμενες ημέρες, όπως ο νόμος ορίζει,
αφού ο ανάδοχος προσκομίσει τα απαραίτητα έγγραφα, θα υπογραφεί η νέα Σύμβαση
και θα αρχίσει η κατασκευή του έργου.
Για το αρχείο
σας, επισυνάπτω και το περιεχόμενο των προχθεσινών μου δηλώσεων στο οποίο και αναφέρεστε.
Με
εκτίμηση
Γιάννης Μαγκριώτης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα,
8 Απριλίου 2012
|
Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννης
Μαγκριώτης, μετά την επίσκεψή
του σε τμήματα του καθέτου
άξονα 60 της Εγνατίας οδού «Θεσσαλονίκη–
Σέρρες – Προμαχώνας», δήλωσε:
Η σύμβαση αφορά στην ολοκλήρωση της κατασκευής του Kάθετου
Άξονα 60 «Δερβένι – Σέρρες – Προμαχώνας» και περιλαμβάνει 2 διακριτά
τμήματα :
-
το
«τμήμα Α», που αφορά στην κατασκευή
τετράϊχνου αυτοκινητοδρόμου μήκους 22 χλμ από Στρυμονικό
έως Ανισόπεδο κόμβο Χριστού, στο οποίο
περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση της κατασκευής της γέφυρας
Στρυμόνα, καθώς και στη κατασκευή
τεσσάρων Χώρων Στάθμευσης και
Αναψυχής σε όλο τον άξονα και
-
το «τμήμα
Β», που αφορά στην ολοκλήρωση της κατασκευής των κλάδων του ανισόπεδου κόμβου
Κιλκίς - Λαγκαδά (Ασσήρου), της κάθετης
οδού προς Λαγκαδά, της συνδετήριας οδού προς Δορκάδα στον Α/Κ Δορκάδας –
Καρτερών, στη κατασκευή του αντιολισθηρού τάπητα στο τμήμα από Α/Κ Λαγκαδά έως
Α/Κ Λαχανά και την κατασκευή του
προβλεπόμενου παράπλευρου οδικού δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας στο τμήμα «Δερβένι – Δορκάδα – Ριζιανά»
Το έργο είχε ουσιαστικά
σταματήσει το Καλοκαίρι του 2009, με
ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρείας, αλλά και της κακής εποπτείας από μέρους
του Δημοσίου.
Με το έργο αυτό
ολοκληρώνονται οι ημιτελείς εργασίες της έκπτωτης εργολαβίας.
Αναλυτικότερα ο άξονας
μήκους 96 χλμ. που αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα
4, διακρίνεται στα πιο κάτω τρία τμήματα:
1.
Τμήμα «Δερβένι – Α/Κ Λαχανά» μήκους
30 χλμ. (προϋπολογισμού 76 εκ. € (με ΦΠΑ), με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας
και εθνικούς πόρους, το οποίο έχει
ήδη παραδοθεί σε κυκλοφορία και εκκρεμεί η ολοκλήρωση των κλάδων του Α/Κ Λαχανά.
2.
«Α/Κ Λαχανά – Πετρίτσι» μήκους 54 χλμ., (23χλμ. κατασκευασμένα, 9 χλμ.
σε φάση ολοκλήρωσης, 22 χλμ. υπό κατασκευή)
Το τμήμα αυτό αποτελείται από τέσσερα
υποτμήματα, τα οποία είναι τα εξής:
α) Υποτμήμα Λαχανάς – Ριζιανά - Στρυμονικό
μήκους 13 χλμ. προϋπολογισμού 40,2 εκ € (με ΦΠΑ),
το οποίο έχει παραδοθεί σε κυκλοφορία
β) Υποτμήμα Στρυμονικό – Λευκώνας - Α/Κ Χριστού μήκους 22 χλμ.
Στο
παραπάνω τμήμα οι εργασίες είχαν διακοπεί από τον Ιούλιο του 2009 με ποσοστό
ολοκλήρωσης περίπου 50% και η ολοκλήρωσή του αποτελεί μέρος του αντικειμένου
της επικείμενης σύμβασης.
γ)
Υποτμήμα A/K Χριστού – Σιδηρόκαστρο
(Κάτω Αμπέλα) μήκους 10
χλμ. το οποίο κατασκευάστηκε στο παρελθόν από το ΥΠΕΧΩΔΕ (πριν το 1996).
Η αναβάθμιση του τμήματος αυτού αποτελεί
αντικείμενο μελέτης σε εξέλιξη από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.»
δ)
Υποτμήμα Σιδηρόκαστρο (Κάτω Αμπέλα)- Α/Κ Πετριτσίου μήκους
9 χλμ. προϋπολογισμού 37εκ. € (με ΦΠΑ), με Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, το
οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.
3) «Πετρίτσι – Προμαχώνας» μήκους 12 χλμ., το οποίο
έχει ήδη αποδοθεί σε κυκλοφορία από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» από το 2008.
Το έργο «Δερβένι – Σέρρες – Προμαχώνας, τμήμα Στρυμονικό
–Α/Κ Χριστού» είναι το τέταρτο έργο που συμβασιοποιείται την τελευταία
περίοδο.
Τα άλλα τρία έργα που ήδη
κατασκευάζονται είναι:
— Κάθετος Άξονας «Αρδάνιο – Ορμένιο» στον Έβρο, τμήμα «Αρδάνιο – Μάνδρα»
— Κάθετος Άξονας «Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή», τμήμα Κορομηλιά– Κρυσταλλοπηγή»
— Κάθετος Άξονας «Κοζάνη- Φλώρινα – Νίκη», τμήμα «Φλώρινα- Νίκη».
Επίσης κατασκευάζεται και ολοκληρώνεται σύντομα, ο
Κάθετος Άξονας
«Κομοτηνή-Νυμφαία».
Ο συνολικός προϋπολογισμός των πέντε καθέτων
αξόνων είναι περίπου 600 εκ €.
Οριστικές μελέτες γίνονται
για τον Κάθετο Άξονα στην Ήπειρο, από
την Εγνατία μέχρι την Κακαβιά, προκαταρτικές μελέτες για τον Κάθετο Άξονα «Ηγουμενίτσας- Σαγιάδας» και κατά
τμήματα μελετάται ο Κάθετος άξονας «Ξάνθη- Εχίνος – Ελληνο-βουλγαρικά Σύνορα».
Τέλος, το οδικό δίκτυο του
Οριζόντιου Άξονα της Εγνατίας, με τους Κάθετους Άξονες με τους οποίους
συνδέεται με την Νοτιοανατολική και τη Κεντρική Ευρώπη η χώρα μας, όπως επίσης
με τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, αποτελούν ένα ολοκληρωμένο σύστημα
αναπτυξιακών υποδομών, βασική προϋπόθεση για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας
και την εξωστρέφειά της».
Σε
ερώτηση δημοσιογράφων όσο αφορά για τις
άλλες μελέτες της Εγνατίας στο νομό Σερρών, ο κ. Μαγκριώτη σημείωσε:
«Πολύ σύντομα η Εγνατία θα έχει ανάδοχο για την εκπόνησης των οριστικών
μελετών για την κατασκευή του περιφερειακού των
Σερρών, όπως επίσης και ανάδοχο
για την μελέτη βελτίωσης του οδικού Άξονα
«Θεσσαλονίκη –Σέρρες- Προμαχώνας» στο τμήμα «Ριζιανά- Στρυμονικό».
Η
κατασκευή του Άξονα «Σέρρες – Δράμα – Καβάλα» είναι στις προτεραιότητες της
Ελληνικής πολιτείας, παρά τα λάθη των
προηγούμενων χρόνων. Όσον αφορά την ένταξή τους στα διευρωπαϊκά δίκτυα, προχωράει η μελετητική ωρίμανση των επιμέρους τμημάτων, απαραίτητη
προϋπόθεση για την διασφάλιση των πόρων, που απαιτούνται για την κατασκευή
τους από την επόμενη προγραμματική
περίοδο».
http://partaolablog.blogspot.com/2012/04/blog-post_9985.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου