27/5/13

ΚΑΠΟΤΕ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΦΩΝΑΖΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ...

 ΤΟΤΕ(Σεπτέμβριος 2010): Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε λόγο για αποτυχία του πολυπολιτισμικού μοντέλου στην Ευρώπη και τάχθηκε κατά της ανέγερσης του τεμένους επικαλούμενος «προφανείς κινδύνους για την ασφάλεια». 

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ είχε χαρακτηρίσει την παραχώρηση της έκτασης για το τζαμί στο Βοτανικό (που ανήκει στο Πολεμικό Ναυτικό) ως χαριστική πράξη και τη συνέκρινε με την υπόθεση του Βατοπεδίου.Σε συνέντευξή του απαντούσε ως εξής σε σχετική ερώτηση:


"Θέλω να είμαι εξαιρετικά σαφής πάνω σ’ αυτό το ερώτημα: Όχι, εάν εγώ είμαι περιφερειάρχης, δεν θα κτιστεί το τζαμί ούτε στον Βοτανικό, ούτε πουθενά αλλού. Η Ελλάς οφείλει να σέβεται τα θρησκευτικά δικαιώματα των μουσουλμάνων που ζουν εδώ, με τέτοιο τρόπο όμως που δεν θα προσβάλλεται ο χριστιανικός χαρακτήρας της κοινωνίας μας, πρώτον, και, δεύτερον, χωρίς να δημιουργούνται τεράστια κοινωνικά προβλήματα. Εάν κτιστεί το τζαμί στον Βοτανικό, μέσα στην πρώτη πενταετία, η ύπαρξη αυτού του γιγαντιαίου τεμένους θα προσελκύσει χιλιάδες μουσουλμάνους, φτιάχνοντας το μεγαλύτερο γκέτο στη χώρα. Εκεί γυναίκα με κοντή φούστα δεν θα μπορέσει να ξαναπερπατήσει ποτέ."

 Πηγή http://ipolitiki.blogspot.gr/2013/05/blog-post_27.html


Σχόλιο ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ : Aνέβασα το θέμα στο twitter και ο Άδωνις Γεωργιάδης, απάντησε ως εξής...
ΚΑΥΤΕΡΗ ΠΙΠΕΡΙΑ BLOG
ΚΑΥΤΕΡΗ ΠΙΠΕΡΙΑ BLOG @PIPERATOSS 27 May

ΚΑΠΟΤΕ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΦΩΝΑΖΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ... partaolablog.blogspot.com/2013/05/blog-p…



Άδωνις Γεωργιάδης

@PIPERATOSS και σήμερα λέει ακριβώς τα ίδια

07:08 AM - 27 May 13

ΚΑΥΤΕΡΗ ΠΙΠΕΡΙΑ BLOG
ΚΑΥΤΕΡΗ ΠΙΠΕΡΙΑ BLOG @PIPERATOSS 27 May

@AdonisGeorgiadi Ο αρχηγός σου το ξέρει? Ή έστω εσυ τι λες για την δική του θέση στο ζήτημα?



Άδωνις Γεωργιάδης

@PIPERATOSS έχω δημοσίως εκφρασθεί και στην εκπομπή μου και στο Βήμα fm και αν ετίθετο θέμα ψηφοφορίας, η ψήφος μου είναι αρνητική!

Στην συνέχεια ρώτησα...Και αναμένω απάντηση

  1. Καλώς (Οι απαντήσεις σου θα προστεθούν στην ανάρτηση) Μεταξύ μας τώρα... διακρίνω συνιστώσες και στη ΝΔ ή μου φαίνεται? :)

Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: