21/12/12

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΙΖΑΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ !!!

 Λοιπόν, το θέμα είναι απλό. Γύρω στα μέσα του 2000, ποιά στελέχη της ΔΕΗ υπέγραψαν να αγοραστεί εξοπλισμός από την αμερικανική εταιρία Control
Components Inc. (CCI); Συγκεκριμένα, βαλβίδες αντικατάστασης και εξυπηρέτηση των υφιστάμενων βαλβίδων στους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας Αμυνταίου και Αγίου Δημητρίου. 

Οι κύριοι εισαγγελείς ας διαβάσουν την απόφαση του δικαστηρίου της Καλιφόρνια και ας τους βρουν. Ποιός ξέρει τι άλλο θα κρύβεται από πίσω. Όπως έχει δείξει η ιστορία, τέτοιες φάμπρικες κόστισαν εκατομμύρια στον Ελληνικό λαό και είναι ανεπίτρεπτο η δικαιοσύνη να περιμένει από blogs την διερεύνηση δικαστικών αποφάσεων που αφορούν την πατρίδα.

Αναμένουμε…

Ολόκληρη η απόφαση:

UNITED STATES DISTRICT COURT

FOR THE CENTRAL DISTRICT OF CALIFORNIA

SOUTHERN DIVISION

PLEA AGREEMENT FOR DEFENDANT DAVID EDMONDS



One of CCI’s customers was the Public Power Corporation of

Greece (“Public Power”), which owned and operated the Amynteon

and Aghios Dimitrios power plants. Defendant EDMONDS knew Public

Power was a Greek state-owned entity. Defendant EDMONDS

understands that at any trial, the government would prove

sufficient facts to demonstrate that Public Power was a

government instrumentality within the meaning of the FCPA, Title

15, United States Code, Section 78dd-2(h)(2)(A) and its employees

“foreign officials” within the meaning of the FCPA.

In or about 2000, CCI sought to obtain a contract for

replacement valves and the servicing of existing valves at the

Amynteon and Aghios Dimitrios power plants. On or about May 9,

2000, a CCI employee sought permission from defendant EDMONDS via

e-mail to pay a representative approximately $45,000 as the

representative “has obligations to pay some friends with the

commission.” On or about May 15, 2000, defendant EDMONDS

responded in an e-mail as follows: “I approve the 15% commission

to [the representative] for [the Amynteon and Aghios Dimitrios

orders].”

Although defendant EDMONDS did not actually know that the

approximately $45,000 was to be offered, given, or promised to an

employee at Public Power for the purpose of securing Public

Power’s business, he was aware of a high probability of this

circumstance and failed to make additional inquiries concerning

the nature of the commission and the suspected recipient in order

to determine whether the proposed commission payment might be

made to an employee at Public Power for the purpose of securing

Public Power’s business. This awareness arose, at least in part,

from defendant EDMONDS’s knowledge that, as described above,

CCI’s sales model included the cultivation of FICs who sometimes

included employees of CCI’s customers.

Although defendant EDMONDS did not know about the

prohibitions of the FCPA, defendant EDMONDS was aware that the

law would forbid making an undisclosed payment to an employee of

a customer for the purpose of securing the customer’s business.

 
 http://www.justice.gov/criminal/fraud/fcpa/cases/carsons/2012-06-14-edmonds-plea-agreement.pdf (Σελ. 9-10)
 
Πηγή staparaskinia.gr

MΕΤΑΦΡΑΣΗ GOOGLE

ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ
Νότια Ντιβίζιον
ΣΥΜΦΩΝΙΑ έκκληση για καθ 'DAVID Edmonds


Ένας από τους πελάτες ΚΠΕ ήταν η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού
Ελλάδα ("Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού"), η οποία ανήκει και λειτουργεί το Αμύνταιο
και του Αγίου Δημητρίου σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Καθού Edmonds ήξερε Δημόσια
Ισχύς ήταν μια ελληνική κρατική οντότητα. Edmonds Καθού
αντιλαμβάνεται ότι σε κάθε δίκη, η κυβέρνηση θα αποδείξει
επαρκή στοιχεία για να αποδείξει ότι η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ήταν
όργανο της κυβέρνησης, κατά την έννοια του FCPA, Τίτλος
15, κώδικας των ΗΠΑ, τμήμα 78dd-2 (h) (2) (Α) και των εργαζομένων της
"Ξένους αξιωματούχους», κατά την έννοια του FCPA.
Σε περίπου 2000 ή, CCI προσπάθησε να αποκτήσει μια σύμβαση για
βαλβίδες αντικατάστασης και η εξυπηρέτηση των υφιστάμενων βαλβίδων σε ο
Αμυνταίου και Αγίου Δημητρίου σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Στις ή περίπου 9 Μαΐου,
2000, ένας υπάλληλος της ΚΠΕ ζήτησε άδεια από Edmonds κατηγορούμενος μέσω
e-mail για να πληρώσει έναν εκπρόσωπο περίπου 45.000 δολάρια ως το
αντιπρόσωπος "έχει υποχρέωση να πληρώσει μερικούς φίλους με το
προμήθεια. "Στις ή περίπου 15 του Μαΐου 2000, κατηγορούμενος Edmonds
απάντησε σε e-mail ως εξής: "Έχω εγκρίνει την προμήθεια 15%
να [εκπρόσωπος] για [την Αμυνταίου και Αγίου Δημητρίου
παραγγελιών]. "
Παρά το γεγονός ότι Edmonds κατηγορούμενος δεν γνωρίζουν πραγματικά ότι η
περίπου 45.000 δολάρια ήταν να προσφερθεί, δεδομένου, ή υποσχέθηκε να αποτελεί
υπάλληλος σε Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού με σκοπό την εξασφάλιση της Δημόσιας
Επιχειρήσεων της δύναμης, γνώριζε μια μεγάλη πιθανότητα αυτό
περίσταση και απέτυχε να πραγματοποιήσει πρόσθετες έρευνες σχετικά με
η φύση της προμήθειας και της πιθανής παραλήπτη για
να προσδιορίσει κατά πόσον η προτεινόμενη πληρωμή προμήθειας μπορεί να είναι
γίνονται σε έναν εργαζόμενο σε Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού για το σκοπό της εξασφάλισης
Επιχείρηση της ΔΕΗ. Αυτή η συνειδητοποίηση προέκυψε, τουλάχιστον εν μέρει,
από τη γνώση Edmonds καθής ότι, όπως περιγράφεται παραπάνω,
Πωλήσεις μοντέλο ΚΠΕ περιλάμβανε την καλλιέργεια FICS που μερικές φορές
περιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι των πελατών της ΚΠΕ.
Παρά το γεγονός ότι Edmonds κατηγορούμενος δεν ξέρετε για το
απαγορεύσεις του FCPA, Edmonds κατηγορούμενος γνώριζε ότι η
νόμος θα απαγορεύει κάνοντας ένα άγνωστο πληρωμή σε έναν υπάλληλο του
ένας πελάτης με σκοπό την εξασφάλιση της επιχείρησης του πελάτη.



Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: